Hemska dröm, mitt hår!

Vaknade imorse av att Vickan ringde, tur det säger jag bara! Hade en hemsk dröm och vaknade med ångest! Någon (kanske jag, vet inte riktigt) hade rakat av mig håret och någon hade klippt Sky korthårig och det var hemskt. Jag som håller på att spara ut mitt hår från kort hade joordens panik så när vi hade lagt på flög jag upp och fram till spegeln, som tur var så var mitt hår kvar ^^ Låter fjantigt jag vet men ändå, mitt hår :P Det som börjar bli långt igen! Eller okay, långt för att vara jag :P

Ska träna lite idag hade jag tänkt, ro ett tag på roddmaskinen och sen pillra lite med bilder och så :) Någon som har något tips på hur man får 20 min på roddmaskiken att gå fortare samt bli roligare? Mitt gamla knep med Nickelback skivan funkar inte längre :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0