Euro

Märkte idag att jag har nada koll på pengar när de är i valutan euro, de bara rinner iväg mellan finrgarna ^^ Fick pengar av alla hit och dit och sen hamnade vi i Oulu med ett enda ord i huvudet: shopping. Eller a, iaf jag och Minna, pappa va seg och gnällde i princip hela tiden. Som sagt så försvann de mesta av mina pengar ganska fort men jag fick en hel del för pengarna! En t-shirt, två längre tröjor som kan användas som klänningar, en plånbok och ett armband. Men jag är nöjd :) Har till och med pengar över så vem vet, jag kanske hittar något på flygplatsen på måndag eller något! Ska ju köpa en present till Jennie pennie också, ungen ville ha något ;)

Kommentarer
Postat av: sky

snart Hanna, snart får vi träffas igen :D bara 16 dagar kvar det är inte så farligt. Hoppas du har det underbart i Finland och jag ringer när jag kommer hem från tyskland den 27 puss på dig <3

2008-07-16 @ 16:50:29
Postat av: Engman

haha fusk :D

2008-07-16 @ 17:24:34
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0