Djävulska sms ;)

För några veckor sen hade Johan en häärlig period när han bara älskade att skicka sms mellan 01.00 och 03.00 där exempelvis kunde stå "Hej! Detta sms är enbart till för att väcka dig, hoppas du inte kan somna om!" Första gången han skickade det så var det strax efter tolv faktiskt, jag hade just lyckats somna efter att ha legat vaken i några timmar och bara vridit mig, jag vaknade och blev väääldigt arg. En timma senare skriver jag tillbaka och säger "Ditt jävla svin, jag kan inte sova". Sen den natten har jag fått x-antal sms med ungefär samma innehåll som så klart har väckt mig.. Imorse när klockan ringde vid 05.00 så skickade jag ett sms där det stod "God morgon :D". Nu fick jag tillbaka "Tur för dig att jag somnade om lika fort som jag vaknade! Ditt svin!"

Hämden är ljuv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0