Den beroende variabeln är beroende av den oberoende variabeln vilket är själva beroendet ^^

Trött som vanligt ^^ Sov inte hemma i natt heller så jag fick inte kryssa i min 7-8 timmars sömn ruta i kalendern, suprise? No.. Men jag kanske får göra det imorn, Sky ska ju sova hos mig och jag tror att vi båda är i lika stort behov av sömn med tanke på att hon har varit sjuk ett bra tag nu och inte ätit så mkt.. Stackars sötnöt!

Jag har haft grymt ont i ryggen hela dagen, kunde knappt sitta rakt under Euklidis geometri lektionen :/ Men lyckades iaf till slut få tag på en tablett så att nu har jag inte liiiiika ont iaf.. Menmen, det var ju ett tag sen jag hade ont så de va väll dags eller någe :/ kanske ska packa lite lättare nu framöver och hålla mig hemma i min säng? Nä, orka ^^ Men packa lättare kan jag göra iaf.. Yeah yeah..

Hade just ett manusgrupps möte inne på Kebaben med Linn och Johan, eller a - vi köpte mat och gick till elevutrymmet under Djäkne ^^ Haha, men de va najs. Var inte så gott med pizza som jag tänkte mig men det va mat iaf - tror inte att min rygg hade låtit mig trava hela vägen till Thomas för att käka så ^^

Snart slutar Eu07 så att jag och Sky kan åka till Eskilstuna och leta jeans xD Har ju just kommit på (så sent som igår kväll hemma hos Vickan) att mina jeans har blivit allt för stora, kan ta av mig dem utan att knäppa upp knappen :S Not good.. Nog för att de har töjt sig men så mkt är inte normalt :P

Kommentarer
Postat av: Hampus Stavem

vilken inledande textr... :P ses på måndag! =D

2008-01-13 @ 00:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0