Work out =)

Grymt skönt att träna, nu mår jag prima igen! Känner mig piggare och mycket gladare som alltid när jag har tränat. Sky och jag kilade iväg efter lunchen och kämpade hårt på Balanze, uppvärmningen gick jätte segt, tror att jag ska byta lite taktik där, ändra maskin och så. Har även tränat ut ena sidan nu, så nu är det bara en sida kvar tills nytt schema ;) ! Tim var där och kämpade med kondition, han lär ju vara förkyld imorn så det heter duga (han har varit det i 5 veckor nu). Så han trampade på både cykel och löpband :)

Ska ha Europakunskap vid tre och sen ska jag kila hem till Sky och plugga med henne, har svenska prov imorn och lite annat jag måste få gjort - ska fixa till labbrapporten också har jag tänkt. Kan  vara skönt att ha den klar innan onsdag nästa vecka så jag slipper dampa igen. Åker ju till Skåne på torsdagen också!

Kul att spendera 5 timmar på ett tåg på alla hjärtans dag? Nää.. Fast jag har ju ändå ingen att fira dagen med så det spelar kanske inte sådär jätte stor roll ^^ Sky, jag och Petra kanske kommer på något galet på tåget att göra - ska vi kanske spendera första två timmarna med att rita alla hjärtans dag kort och sen de sista 3 timmarna med att dela ut dem och vara allmänt sociala och trevliga mot alla andra människor på tåget! Men vad är egentligen alla hjärtans dag? Från början kanske det var en dag fylld med kärlek, omtanke och känslor - nu tycker iaf jag att det har förvandlats till en dag fylld  med krav ifrån affärer på att man ska köpa en massa saker till sin käraste. En dag där man får skuldkänslor om man inte ger någonting till sin egen. En dag som affärerna tjänar hur mycket pengar som helst på, det är faktiskt ganska smart! Men ändå..!  Låt dagen fyllas med känslor, omtanke och kärlek utan alla små små prylar som ges bort och som egentligen inte betyder någonting!

Haha, vet ni vad jag ska göra nu? Joo, precis - rätt! Jag ska plugga ^^

Kommentarer
Postat av: vickan

klart jag blir glad men du ska trivas med det hela oxå ^^) annars finns det ingen mening med det hela om vi inte får gratis mat där resten av vår gymnasietid vill säga.. och du är nog vårat bästa offer till honom eftersom han visar intresse:P hahaha xD nej förlåt Hanna jag ska vara snäll, men jag och linn funderade faktiskt på att ge honom ditt nummer:P hahaha ne men, och du amerikanske sallad är grymast och vem har lärt dig det kanske :O ??? :D

2008-02-07 @ 17:14:24
URL: http://vickanforsberg.blogg,se
Postat av: Anonym

Jo eller hur! fem timmar på tåget, men precis som du har jag ingen att fira alla hjärtans dag med så vad gör det. Men det med korten lät kul:P Hoppas jag är lite gladare tills den fagen vi ska åka hem till mina föräldrar (skåne)

2008-02-07 @ 22:57:25
URL: http://skysundberg.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, sant :)

2008-02-08 @ 09:24:43
URL: http://treprinsessors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0