Underbar dag :)

Har varit en underbart fin dag idag, riktigt varmt och skönt i solen och en fiiin blå himmel :) Hade nationella matte A första lektionen, satt i nästan 3 timmar och ansträngde mig ^^ Haha, det var roligt - speciellt uppgift 8 på sista delen xD Haha, knäppt ^^ Sen dampade man iväg på lunch, petade i sig maten och sprang tillbaka med Hampus (som egentligen inte ens skulle till skolan utan hem för han mådde inge bra..) och mötte Claes på vägen - hans prov hade gått fint :) Brabra!

Hade svenska, alla kom typ 30 min för sent eftersom Anne hade sagt en sal till oss (det var en extra inpetad lektion) och hon var i en annan ^^ Kul lärare man har.. Men vi skulle skriva dikter, kärleksdikter. Det är en tävling ibland alla ettor nu under våren där man ska skriva en eller två kärleksdikter och lämna in. Jag hade ju då redan skrivit mina, skrev dem i november/december ^^ Så jag fick skriva ut dem på papper och sen typ inte göra så mkt mer, inte för att jag hann med någe mer men ändå! Europakunskapen var rolig faktiskt, läsa högt och öva inför Aten, "Andas in allt du har och tala ut högt med andetaget!" Haha!

Idrotten var grymt skojj! Körde innebandy och jag stod i mål, har inte gjort det på evigheters evigheter så det var så sjukt roligt! Fick dock inte så mycket bollar på mig.. Men några av de jag fick var helt insane hårda och jag hann inte alls med ^^ Har hockey och innebandy spelare i klassen så det kanske inte är så konstigt men ändå! Haha xD Jag och Linn fick åka med Marcus (lärare) till stationen, slippa vänta på bussen och åka buss är alltid härligt!

Just nu sitter jag och väntar på att Claes ska äta klart så vi kan gå ut och gå våran promenad - ska bli härligt :) Nog för att det är kallt ute men ändå, det finns kläder för alla väder :) ! Thanks Linn, you are the best <3

Skåne imorn ;)

Kommentarer
Postat av: B1

tack det värmde, tack för allt, att du finns för mig...

2008-02-14 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0