Tynäsvägen :)

Sitter i min säng hemma hos Sky och bara njuter. Skönt att vara här igen, men saknar dock min säng :) Har just duschat och badat i salva ^^ Fick lite skäll av Sky förut för att jag var så torr på ryggen igen, jag förstår faktiskt inte själv hur jag kan vara så torr, menmen ^^ Var inne hos Martin för ett tag sen också, snackade lite med han och Becca - fick höra lite roliga historier och Martin är helt säker på att vi håller på att lura honom igen. Himla skojj det :D ! Skönt med skola igen imorn faktiskt, ska sitta och skriva en labbrapport på lunchen och sen träna efter skolan. Fick förresten träffa sötnosen Vickan idag, hon var dock lite sur.. Inte bra, hon kom samtidigt som mig till Sky, hon skulle hämta sitt busskort. Hon skulle hem och äta någon form av choklad och gömma sig under täcket. Not good, not good. Fast det lät lite skönt, men ingenting för mig! Äter inte choklad, inte bakelser och inte glass. 40 dagar utan de två sistnämda - kommer jag klara mig? Of course I will! Man har ju karaktär ;) Choklad i ren form har jag däremot inte ätit på snart 13.5 månader, känner mig riktigt duktig!

Frukost i skolan imorn igen :), myyyyysig start på morgonen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: vickan

man MÅSTE ha choklad i blodet. det är ett måste. jag tycker om choklad. jag kände mig ensam bland tusen:P hah men det gick över:)

2008-02-11 @ 12:47:26
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0