Två nollor i oändlighetens tecken ;)

Den här dagen är lite mysko har jag märkt - det är kallt ute, väääldigt kallt. men ändå fryser jag inte! För en gångs skull så är det inte jag som fryser. Nej, jag gick i tröja och halsduk till matan och Linn hade min jacka på sig ^^ Det var faktiskt riktigt skönt! Vickan var i morse glad över att jag har min klänning på mig, det är en grå, tajt fin sak som jag bara har använt en gång förut (nyårsafton) och som jag köpte i september eller något ^^

Hade en väldigt rolig diskussion med Linn på vägen tillbaka ifrån matan: vi kom fram till att vi är allt, vi är varsin nolla i oändlighetstecknet xD ! Hel najs, ganska bra beskrivning på oss två faktiskt ^^

Sitter nu och funderar på hur jag ska göra.. Om jag ska prata bort en till rast med Linn (vill mer än gärna göra det, favvosysselsättning ^^), plugga euklidis så att man kanske inte får IG på onsdag (vilket jag med säkerhet nog kommer få iaf...Nej nu ska jag tänka positivit! Jag kommer få G xD) eller plugga på någonting annat intressant - typ kemi eller fysik. Fysiken är för en gångs skull faktiskt rolig, jag gillar energi kapitel, jag förstår mig på det!

Nä, nu ska jag gå och sätta mig med näsan i Euklidisboken och drömma mig bort till fjärran länder :) (London?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0