Thoughtfull

Är tankspridd idag, väldigt tankspridd.. Har gått och funderat heela dagen och jag vet inte riktigt på vad..

Greatest story ever told
Hallelujah
Every rose has it's thorn

Annars - det snöade, men nu är det tö.. Jag vill ha vår, inte vinter inte slask.. Såg årets snöboll idag, något härligt iaf. Men ändå, jag vill ha vår.. Vår med fågelkvitter, gröna knoppar, öppna caféer, blommor, små små gröna grässtrån.. Förändrad luft, jag vill känna att det går mot nya tider och nya känslor, nya händelser och nya upplevelser.

The reason


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja hallå vi skulle ju bada!!!!!!!!!!!! :p

2008-02-03 @ 21:11:18
Postat av: Vickan

jag vill me ha vår!!!!!!

2008-02-03 @ 22:56:50
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0