Sjukhus

Jag gillar inte sjukhus har jag kommit fram till, inte för att människorna där är otrevliga, för det var de inte för en gångs skull, utan för att det är så kallt där! Fick åka in med Sky till akuten igår.. Layla mitt i mot körde upp oss, vi trodde det var blindtarmen men icke, fortfarande ingen som vet.. Satt där ifrån 23.00 - 04.00, då fick hon komma upp på ett rum för att sova och jag kunde åka hem..

Är lite smått orolig men har just pratat med Sky i telefonen, hon ska få komma hem idag iaf. De ska bara ta några tester till..

Kommentarer
Postat av: vickan

okej, men du ring om det behövs med hämtning av Sky och dig såklart. hoppas vi snart får veta vad det är som spökar.... "/

2008-02-26 @ 15:38:24
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: ängel

ja och jag fick ju komma hem också :P inte förän idag! men sköt att vara hemma

2008-02-28 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0