Phone with Vickan

Jaa, kvällen har tillbringats med att snacka med Hjärtat Vickan i telefon i nämre en timma tror jag, haha hur skojj som helst! Vi kikade runt inne på Ellos och hittade skor, klänningar och massa andra stuff vi ville ha, hade kommit fram till att vi skulle beställa varstitt par pumps, hon ett par rosa och jag ett par blåa, vad ser vi då? Jo att de inte finns i någon annan storlek än 40+!!! DAMNIT! Usch va sura vi blev, de kostade bara 99kr nämligen.. Menmen, thats life..

Har gosat med Maja i en timma nu, jooordens sötaste katt - jag älskar henne. Hon är så kelig och bara för go :) Camilla ska banne mig aldrig få tillbaka katterna nu, de är fast här för alltid :P

Mer än så har jag inte gjort nu ikväll.. Har inte gjort det jag skulle och ville göra - plugga företagsekonomi.. Suck.. Blir nu så illa tvungen att göra det på lördag i stället.. och söndag förmiddag innan jag åker till Strängnäs och hem till Ängels Sky som fyller 17  då :D !

Nä, nu ska jag ta katterna och sova - godnatt alla muppiga nattugglor!

Kommentarer
Postat av: ängel

Haha jag ska nog snart beställa så vad skulle ni ha :P

2008-02-22 @ 16:23:39
URL: http://guardianangel91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0