Oh happy day :)

Sitter och försöker komma igång med att skriva min labbrapport, det går ju inte direkt så där suuuper bra kan jag säga. Har inte ens kommit igång med att läsa igenom pappret på vad vi gjorde ^^ Smart, smart va? Haha, men ska väll sätta igång direkt efter att jag har skrivit klart här. Har lunchrast för övrigt, maten i matan var väll sådär, fiskpanetter som var lite allmänt degiga. Ville bjuda Linn på Grekiska men hon tackade nej, det skulle vi minsann ta när det var fisk i matan, och vad va det för mat idag? Joo då, FISK - skadeglädje till max xD Kilade in till Anna på Multeum på vägen tillbaka, frågade vad det var för poster som sitter överallt, fick lite andra nyheter också, berättade lite nytt för henne. Fick sen ett erbjudande om skjuts hem som jag faktiskt funderar på att anta, men vi får se :) Ska träna också så det skiter sig nog ganska hårt. Menmen, thats life!

Solen skiner, fåglarna kvittrar, himlen är blå och vattnet likså :)

Kommentarer
Postat av: vickan

du rimmar ^^) det är vår Hanna:) ska vi åka pulka nu eller vad sägs? :P xD

2008-02-11 @ 12:51:09
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0