Mango Mania :)

Morgonen startade med att jag upptäckte att jag var den enda som fortfarande sov ^^ Så jag pallade mig upp och vi käkade frukost, sen så gjorde vi oss klara, tjafsade lite om vart vi skulle åka och kom fram till att vi skulle åka till norra Lund i stället för Malmö ^^ Vi dit drog vi, vid bussen kom jag på att jag hade glömt mina glasögon och glömt ta en värktablett ^^ Smaaart.. men iväg kom vi, åkte till nova. Har shoppat upp alla mina pengar också "ängel", köpte leggins, ett linne och mat åt mig och Petra :) Hade jätte trevligt förutom alla jobbiga knäppa stunder då vi alla var allmänt tjuriga på varandra och behövde mat ^^

När Sky och Petra sprang iväg till Rusta smet jag, behövde vara lite ensam, jag sprang iväg och köpte ett par hel cooola örhängen åt mig själv ;) Höll dock på att svimma så jag gick till ett coolt ställe och köpte en Mango Mania, gjord på banan, mango, vanlij youghurt, exotisk juice och is - hel gott och blodsockret gick rakt upp igen :)

Till kvällsmaten skulle vi äta förrätt, maränger med ketchup, Benny hade fått för sig att man var tvungen att smaka det ^^ Irene och Ida vägrade äta det för att man bara inte gjorde så, Sky, Benny och Petra åt (idiotiskt ^^) och jag vägrade för att det fanns bara Heinz ketchup (inte alls bra för miljön då det innehåller ett sötningsmedel som våra kroppar inte kan ta upp, som genom detta far ut i sjöar och samlas där, eftersom det inte kan tas upp av våra kroppar så kan det inte heller tas upp av djuren eller naturen - och hur bra är det att ha ett icke naturligt sötningsmedel i stora mängder i våra sjöar??). Men sen blev det iaf spaghetti och köttfärssås - smaskens! Och glass i stora lass till efterätt :)

Sara ligger på sjukhuset fick jag höra idag, Sandra messade och berättade. Blev jätte orolig men har nu fått reda på att hon har brytit 2 revben och så var det någonting med en kota också. Har kontakt med plutten på sms.. Usch vad rädd jag blev först, Sandra skrev typ bara att Sara låg på sjukhuset.. Kändes som att hela hjärtat stannade när jag läste det, uschusch..

För tillfället sitter jag med en massa blonderingsmedel i håret, min utväxt var så förjävlig att jag kände mig tvingad till att göra någonting åt det, så det blev bleeekning :) Sky och Petra är i badrummet och färgar håret på Petra, sen är det Skys hår som gäller ;) Har haft ett kilometer långt telefon samtal med Vickan också, alla har turats om och nästan slagits om telefon ^^ haha hon måste känna sig ganska populär nu tror jag ^^

And if I lived a thousand years
You know, I never could explain
The way I lost my heart to you
That day.
But if destiny decided
I should look the other way
Then the world would never know
The greatest story ever told
And did I tell you that I love you,
Just how much I really need you
Did I tell you that I love you tonight?


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin blogg

2008-02-18 @ 23:20:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: vickan

jag måste få den låten!!!!!! och jag tyckte samtalet var väldigt trevligt :)puss älskar er

2008-02-18 @ 23:23:58
Postat av: Anonym

Mamma fick alldrig chansen att smaka maräng med ketchup :P, men det var ite äckligt! men inte gott! utan neutralt.

Förlåt att jag inte mått toppen har dåligt samvete för det! puss på dig älskar dig!

2008-02-19 @ 00:00:34
URL: http://skysundberg.blogg.se
Postat av: Sara

Jag hade ALDRIG (och då menar jag ALDRIG) smakat på maräng med ketchup.. dessutom hade jag inte tagit den sorten, du har ju redan sagt att jag inte ska äta den ketchupen ;) Tur att det inte var så fatligt med mig ialflal ellerhur :D

2008-02-23 @ 18:43:10
URL: http://www.SingingIsLife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0