Knas dag ^^

Vaknade i morse med ett stort leende på läpparna - hemma i Strängnäs bredvid B1 och nedanför Ängel och Hjärtat :) Vi låg vakna och halvsov om vart annat fram till 10 när jag kom på att shit mamma kommer om en timma ^^ And she did, Per-Arne också. Vi stannade vid ostaffären på vägen hem och köpte en smarrig kryddost och en vidrig havarti.

Nu har jag packat upp allting och ställt undan stuff. Mamma och jag gick till Ö&B och jag köpte pärmar + block, två blåa och ett rosa :D !! Efter det fick jag ryck när jag insåg att jag var tvungen att ha plats till mina pärmar och papper, så jag ringde farmor och farfar och frågade ifall de ville sälja en massa böcker åt mig, vilket de ville, och sen satte jag mig och rensade 2 hyllor av alla 13 stycken ^^ Det blev 2 papperspåsar på två hyllor! Så är långt ifrån klar om man säger så.. Jag har också gosat med Maja och Pelle, jag älskar de där katterna - de är jooordens sötaste :D !

Nu ska man väll försöka komma igång att plugga också ^^ Företagsekonomi prov på tisdag.. Men ska se det positivt och göra det bästa av det :) ! Så det går nog utmärkt, kan ju inte vara svårare än kemi och fysik iaf ^^

I love my girls, I do :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ta med katterna när du flyttar =)!

2008-02-21 @ 18:30:42
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Hjärtat

ROOOOOOOOSA

2008-02-21 @ 21:53:21
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Sara

haha jag blev inte förvånad när jag läste om böckerna :P

2008-02-23 @ 18:48:03
URL: http://www.SingingIsLife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0