Horses, huge and proud :)

Jag, Hanna Jansson, har varit i stallet två gånger idag! Först imorse när Vickan skulle dit och släppa ut hästarna så följde jag med, jag hjälpte faktiskt till och med till :D ! I'm proud of myself for doing that. Sen fick jag köra hem på Vickans trampmoppe, hur najs som helst! Sedan efter att vi hade ätit frukost (efter att vi hade sovit i 3 timmar till ^^) så promenerade vi dit igen. Jag fodrade till och med dem! Hjälpte till, jag är damn så stolt över mig själv. Jag var inte det minsta rädd, förutom en gång inne i ena hagen. Men åh vad härligt det var - det var fridfullt och stillsamt. Jag trivdes faktiskt så jag ska följa med Vickan dit nästa helg igen, faktiskt så ska det bli härligt.

Parlino var såå söt, helt otroligt söt. Stor och ståtlig men ändå så stillsam och djup. Vickan var jätte söt, hon sprang omkring och skulle sätta på hästarna täcken och bara buffade på dem och sa "flytta på dig tjockis". Haha lilla Vickan emot hästar på 600 kg, vilken syn :) Riktigt gulligt!

Ska bli skojj nästa helg :)


Kommentarer
Postat av: ängel

det e bra hanna!

2008-02-23 @ 17:41:13
URL: http://guardianangel91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0