Hit him, hit him hard

Tränade efter skolan, var lagom pigg på det måste jag erkänna.. Men jag kämpade på, körde mitt pass. Segade mig hemmåt efteråt och njöt av utsikten ifrån bron, grymt vackert idag.. Sky mådde inte så där super bra när jag kom hem, men lite bättre mår hon nu iaf! Har jävlats med André, åt av hans wok - mumsmums. Jobbigt nog måste jag erkänna att den är satans god ^^ Men fick iaf slå honom och Petter i huvudet med wokpannan ;) Wonderful, it felt good ;)

Ifrån stans coolaste till en tandläkare in my ass, idiot du är.

Duscha, salva och sen soooova. Tierd as hell! Onsdag?

Kommentarer
Postat av: beundrare

onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart,onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart,onsdag snart, onsdag snart, onsdag snart.. hahahaha :) finaste Hanna

2008-02-12 @ 13:45:11
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0