God morgon :)

Härlig morgon detta, hela min rutin är total rubbad ^^ Vaknade 07.00 av min käära underbara väckarklocka som skriker (bokstavligt) godmorgon, funderar på att byta mot en lugnade eftersom jag vet att jag vaknar av den lugnaste låten. Menmen, fick för mig att åka med Gustaf så jag messade honom och frågade ifall han ville plocka upp mig, vilket han också gjorde 30 minuter senare :) Satte mig och åt frukost, fick sen för mig att jag skulle ner till Philosoficum och göra någonting, och nu sitter jag här men vet inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att gå upp till cafét igen, Vickan är där ^^

Hoppas dagen blir bra :) !

Kommentarer
Postat av: vickan

åh jag ser mitt namn igen:) härligt, det är bra med frukost och jag satt där nästan ensam, alla pratade trådlösa modem och skit som dom inte fick att funka, men själv har man ju en lasse som fixar det. hahaha :P

2008-02-11 @ 12:49:33
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0