Gårdagen i Lund :D

Igår var vi i Lund, vi åt kladdkaka och drack kaffe/chai latte/varm choklad på Graffiti Café - jätte mys! Vi sprang omkring och pratade engelska som värsta turisterna och fotade som tokar :D Fotade en rosa klänning som Vickan ka få se, hel ful! Haha! Jag och Sky ingick en pakt där vi sa att vi var tvungna att köpa minst ett plagg - jag köpte flera..! Ett par skor, vita hel coooola!, en chock korall färgad omlott tröja, hur läcker som helst och en grymt läcker mössa som vi alla tre köpte likadana! Vi är såå heta i dem att det finns inte xD

Vi gick till Domkyrkan och kikade på den, den var såå fin! Synd att den var stängd tråkigt nog :( Men i ska dit idag! Haha, vi fick en tyskt fotograf att fota oss utanför kyrkan. Haha det var skojj! Sen gick vi till universitetsområdet och klättrade i fontänen, haha Petra var inte bra på att fota eller så var det min camera som inte var så bra ^^ Haha! Hittade en snygging utklädd till en Ipren tablett också, kunde inte motstå att fota honom! Haha bilder kommer senare på Bdb! Efter det skulle vi bli hämtade av Benny, Skys pappa - men på vägen till stället där vi skulle bli upphämtade blev vi förföljda en stor gubbe som stönade typ hela tiden, haha vi sprang in på en mataffär och kom ut bakom honom i stället. haha!

Det blev sedan taccos på kvällen och en lång promenad runt i byn där Petra spelade amerikansk unge och vi visslade på varenda snubbe vi såg - Sky blev toooookig :P haha! Gick och köpte godis åt Benny och torkade aprikoser åt mig och Sky (Petra åt godis hon med ^^) Vi sprang omkring i likadana mössor och fick många fina blickar och skratt ^^ Haha!

Men nu ska vi till Lund :D Skriver mer om denna dag senare ikväll, om jag hinner :P

Have a nice day ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ouffff... Vet inte om jag orkar
bo i samma stad som dig :P!

2008-02-16 @ 14:13:03
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: vickan

jag hoppas verkligen att klänningen var ful :P haha vad fint med mössor det är bra att använda mössa:) saknar er har bakat massa muffins.... inte bra.. puss

2008-02-16 @ 14:59:50
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha klänningen var hemsk, jag menar det verkligen :P

2008-02-16 @ 17:51:57
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: Sara

Jag blir "jätte" förvånad över att du varit på ÄNNU ett café :P Härligt att du har det bra, måste få sen den där populära mössan sen :D

2008-02-17 @ 12:53:25
URL: http://www.blogg.SingingIslife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0