Frukost :D

Haha nu sitter jag här med nyblekt hår och jooordens morgonfrisyr :P Hel snyggt... Vi färgade håret alla tre igår, jag är typ vithårig, Petra brun och Sky hon med, fast hon tjatar hela tiden om att det är rött ^^ But it's not!!

Nu har vi alla ätit den där gigantiska smarriga frukosten igen, jag älskar frukost! :D Haha, där är jag och Vickan likadana, vi ska äta en hotell frukost tillsammans någongång. Vi lär ju rulla ut därifrån ^^ Menmen, här nere är det jag och Petra som synkar på stora frukostar :) Ska börja göra oss klara så vi kan åka in till Lund igen, har några ärenden kvar och sen kan vi slappna av.. Ska bli jätte skönt att åka hem i morgon, har en sak jag måste ta tag i.. Nu när hjärnan har börjar släppa in saker och ting igen. Time to deal with it I think.

<3, you know who


Kommentarer
Postat av: Älskling

det låter precis som ni:P haha och ja en hotellfrukost är ett MÅSTE :D:D

2008-02-19 @ 14:27:52
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Linn

Åhh jag älskar också frukost, dagens höjdpunkt:) hoppas ni har det super! pussar

2008-02-20 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0