Familjedag :)

Sooon I'm going to Strängnäs again, men för första gången så skulle jag faktiskt gärna stanna hemma. Umgicks med familjen igår, jag pratade med pappa i telefon i 30 min och vi snackade om allt och lite till som har hänt sen vi pratade sist, han och Minna skulle bowla ikväll (jag hoppas att Minna spöade skiten ur honom ^^). Sen kilade jag över till farmor och farfar och pratade lite med dem, har faktiskt saknat dem! Men stannade dock inte så länge, gick hem igen. Det var riktigt skönt ute igår faktiskt - ångrar lite att jag inte gick ut och gick en lång promenad ensam, hade varit grymt skönt!

Sen tittade jag, mamma och Per-Arne på tv och hade trevligt. Åt en sen kvällsmiddag - kyckling, kött, potatisklyftor, potatis sallad, sallad, fetaost och en massa andra goda delikatess mumsbitar ;) Inte för att jag åt så grymt mycket som det låter så åt jag lite av allting :) Pratade med Vickan och Sky en hel del i telefon också, de märkte att jag var lite rastlös ^^ Det var ju trots allt min första lördag utan en söt liten vän vid sidan.. Menmen, man behöver det också ibland! Vid elva la jag på med tjejerna och bestämde mig för att ligga och vila en stund, men det slutade med att jag bytte om, drog ned rullgardinen, släckte lampan och kröp ned under täcken - 5 min senare sov jag sött :)

Nu måste jag städa undan lite på rummet mitt och packa väskan tills imorn och sen börja tänka på vad jag ska ha med mig ner till Skåne - åker ju på torsdag xD ! Ska bli riktigt skojj att träffa Skys familj och komma ifrån Södermanland ett tag :)

Cute


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville inte förstöra Store S's commentingspree så jag postar här istället. Grabbarna i Technicum rockar fett. Europa is the shit. Bra kamerajobb av Pizzan också.

2008-02-14 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0