Euklidis Geometri

Den är jordens intressantaste kurs, jag lovar, bara det att ha prov på den är inte det roligaste. Lära sig satser och bevis utantill är inte jordens lättaste - speciellt inte när man inte ens har vant sig vid sättet man måste tänka på ^^ Har nyss varit och jobbat i 2 timmar, nu ska jag sitta och knepa in 3 satser till och sen får det vara. Kan tre av åtta, jag satsar på sex av åtta ^^

Tim och bandet ska spela imorn i Trosa, är bjuden på att hänga med men känner att jag tråkigt nog måste avböja.. Måste plugga :( Har svenska prov på fredag - antikens grekland. Kemi, europakunskap och så att göra också. Så att, nä jag måste tacka nej :(

Ska nu återgå till kvällens dejt: Euklidis boken och mitt rutiga block ^^ (samt en massa te och kex ^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad skönt att vara eu:are ibland...

2008-02-05 @ 22:36:21
URL: http://treprinsessors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0