Det känns som snö, men det är ju vatten ^^

Kvällen igår tog en väldigt snabb och dramatisk vändning, jag ringde Gustaf innan jag satte mig på bussen och frågade vad han ville (han hade ringt mig 3 gånger innan), fick då en liten utskällning för att jag skulle hem till Eskilstuna och inte stanna kvar i Strängnäs med de andra.. På bussen började jag messa med Tim och även han ville att jag skulle stanna kvar, men då hade jag redan åkt ut ur Strängnäs så vi sa skit samma. 10 min senare ringer jag till Tim och meddelar honom att jag hade hoppat av bussen och väntade på en annan som skulle ta mig tillbaka till Strängnäs - alltså, jag hade hoppat av mitt e mellan Barva och Härad på en lång mörk raksträcka utan några som helst tecken på civilisation ^^ Han skrattade och tyckte att något sådant, det gör minsann bara Hanna ^^
Gustaf och Staffan kom och mötte mig vid bussen när jag väl sedan kom in till stan igen ^^ Båda skrattade lite åt mig ^^ Staffan började sedan blöda i ögat! Eller det vad var vi trodde, det visade sig att hans penna hade gått sönder så han hade rött bläck i fickan och på händerna som han på så vis hade fått under ögat ^^

Jag, Gustaf och Tim hamnade sedan på Grekiska och jag blev bjuden utav Gustaf ^^ Till förrätt åt jag stenkolgrillad grekisk ost med tzatziki - helt underbart! Och sen husets pasta ;) Hade fleeera väldigt intressant diskussioner under den middagen, mycket trevligt :) Efter det fick vi bråttom för vi kom på att vi skulle vara med på tv 15 min senare och vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen ^^ Hamnade i skolan, under Djäkne! Jag var med på tv, jag och Sky syntes hur bra som helst ;) Sen blev det brottningsmatch - Gustaf och Tim fick för sig att de skulle binda mina fötter och händer (har ingen aning varför ^^) men allt slutade i en brottnings match där det var jag emot de två. "Aldrig brottas med en fotbollstjej!!" slapp det ur dem båda x-antal gånger! Haha xD

Senare hamnade vi hemma hos Gustaf och glodde på film, jag dog nästan i soffan av sömn så de blev tvungna att väcka mig lite då och då ^^ Tim käkade rå potatis och jordgubbskräm och sen kilade vi hem till Tim :) Somnade som en stock och vaknade sedan vid fem och frös som en liten geting på vinterfärd! Drog på mig en tröja och somnade om fullt påklädd i Tims kläder 8-)

Idag har jag kilat runt på stan med Tim och David, var inne på "Mest ute" och hade hur skojj som helst, jag har kommit på en suuuper cool grej som jag bara MÅSTE göra i sommar, mer om det kommer seeenare ;) Haha! Linn och jag sitter just nu i källaren hemma hos mig, ljus tända överallt och gömmer oss för den där förbannade snön som borde ha kommit för en månad sen och försöker plugga ^^ Går det bra kanske? NEJ, inte direkt.. Man ska ju komma igång också - det är också den svåraste biten av det hela..! Sucksuck.

Old pictures brings old memories back like a lightning from the sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0