Blååååååst xD

Euklidis provet imorse gick väll åt skogen tror jag, allt slutade med att jag satt och bevisade satser som inte ens ingick i provfrågorna ^^ Man fick göra så enligt Johan för "att behålla sin heder" - eller något.. Blev på mycket bättre humör på kemilekionen efter, vi fick tillbaka våra prov. Jag fick MVG xD !! Stolt! Blev stooor kram till Tim som hade hjälpt mig med det.

ES-mötet var riktigt intressant, tror att KF´s klagomål äntligen har nått rätt öron för detta var en föreläsning för oss, hur bra som helst! Jag gillade det :) Bioteknik ;)! Tränade sen med Sky och nu har jagg pluggat resten av kvällen. Är klar med alla kemifrågorna för kapitel 8 och jag har läst all Europakunskap! Proud!

Blåste Martin totalt också, lyckades helt och hållet lura i honom att jag skulle på dejt med en av hans kompisar ifrån Huddinge (vägrade ge ett namn ^^) och när jag sedan kom inspringande i Skys finklänning och trasiga strumpbyxor och dampade loss för att det hade varit en komplett idiot till kille gick han på det ännu mera ^^ hur skojj som helst!!

Nä nu ska vi sova, Sky ligger död på soffan redan ^^ Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får använda funbeat när du tränar!!!

2008-02-07 @ 10:23:52
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: vickan

hahah, rätt åt honom :p

2008-02-07 @ 17:10:41
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0