Återanvändning :D

Jag och Vickan har just kommit fram till att tyg är såå mycket bättre som present papper och presentsnören! Låter man tygbitarna som man ska slå in presenten med vara tillräckligt stora kan man återanvända dem och sedan sy någonting av det! Det blir hur gulligt som helst och det bara skriker kärlek och vänskap om paketen, storlek och innehåll spelar ingen roll alls, utan det är omtanken som räknas. Men åter tillbaka till ämnet, tyg är grymt bra som omslagspapper, eller snarare omslagstyg ;) Sen att Vickan livar upp allting genom att sätta en av de oinslagna presenterna på huvudet gör ju bara saken bättre :D haha!

Galet rolig kväll med Vickan, kladdkaka, tyger, presenter, kladdkaka igen, telefonsamtal, lappar, tyger och ännu mera kladdkaka - sen lite mumsig saft också :D

Kommentarer
Postat av: ängel

jag är orolig för imorgon men jag litar på er för ni är mina älsklingar!

2008-02-23 @ 17:39:10
Postat av: hjärtat

hahahahaha, jag trodde inte att du såg det xD hahaha

2008-02-25 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0