ALDRIG MER KEBABEN!!

Påminn mig om att jag aldrig, aldrig mer ska gå till kebaben utan förklädnad och manligt sällskap! Jag får ju seriöst inte vara i fred ^^ Nu blir sääkert Vickan glad men ändå, orka med att han flörtar med mig hela tiden och tjatar om telefon nummer? Nej!

Men mätt blev man iaf, amerikans sallad med soda vatten till :) Mumsmums, ska snart springa upp till Technicum och möta Sky så vi ska gå och träna. Får se om Tim hakar på också, han skulle också träna nu har jag för mig!

Fick mina betyg idag på mentorstiden - MVG i naturkunskap och VG i Grammatik (STOLT). Fick även papper på att vi måste välja kurs nu till tvåan, får välja mellan Latin och Historia - enkelt val eller vadå? Historia såklart! Hur najs som helst, fast längtar ännu mera tills trean när vi får läsa biologi ;)

Nu ska jag iväg och bosätta mig på Balanze i en timma eller två :) Pusshejs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg någon han inte flörtar med ;)

2008-02-07 @ 14:40:31
URL: http://treprinsessors.blogg.se
Postat av: Thess

Svar: jag filar noga med en poleringsfil så att naglarna blir jämna, grundar med ett lager baslack från Revlon (finns på coop extra i realådan för typ 40 spänn just nu) lägger på två lager färg efter det men låter alla lager torka ordenligt först och avslutar med ett lager topplack från Revlon (följer med baslacket). Sen sitter det hur bra som helst och naglarna blir inte missfärgade :) Och det hjälper inte att varken gå ensam eller ha med sig en kille att äta med, han är sådär mot alla ;)

2008-02-08 @ 10:42:04
URL: http://theresemol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0