I'm head over heels

Sitter och kikar igenom alla bilder från året som har gått. Lite läskigt faktiskt. Insåg just att jag har hunnit med en hel del senaste året och att jag faktiskt har lärt mig rätt så mycket om mig själv. Och ändå finns det så mycket kvar att uppleva och lära. Man blir aldrig fullärd, det finns alltid sakar kvar att lära. Både om dig själv och om livet. Nu är det så härligt för jag är lycklig, jag mår bra och jag har allt jag vill ha för tillfället :) Vänner, skola, utmaningar och mer där till. Största och läskigaste utmaningen just nu är det faktum att jag faktiskt är ordförande i Europarådet. Det är riktigt läskigt faktiskt men ändå riktigt kul. Hoppas bara att det går fint :)



"Nature's splendor still there, the water runs with a hope of new life,
The children begins to laugh.
My mother taught me to cry, my family gave me a better side,
The soil bound us together.

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won.

Looking at a photograph, the hands starts shaking,
Tears are falling so fast.
I will not get over that, the mainstay has fallen, she passed away."

Tänka är de bästa jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0