Soooool :D

Cooper testet igår gick faktiskt bättre än väntat. Sprang hela (3km) på 15 min :) Blev dock tvungen att gå två kortare sträckor.. Annars hade jag kollapsat med astma :/ Men det gick iaf bra :) Varmt var det! Sprang i sport-bh och löparbrallor ^^ Möte efteråt, Skys pappa kom :D Hon hade ingen aning och det var suuuper skojj! Allas föräldrar var där och Linn, Robin och jag kände igen oss i Kjells berättelse om Greklandresor ifrån förr. Ehum, undrar varför ^^

Dagen idag har varit helt underbar. Setat på bryggan och njutit av solen och värmen i flera timmar med Krull, Henke och Lollo (mest dessa sötisar) och bara älskat livet. Satt dock och pluggade Euklides men det var ingenting som man led av - det var faktiskt riktigt kul :) ! Hoppas provet imorn går fint! Men jag har faktiskt en känsla av att det kommer gå lite bra iaf.

Höll på att bli islängd av Robin och Linn, lyckades hela tiden klamra mig fast i någonting i sista sekunden :D "Stolt" Helena gjorde ett försök också lite senare som slutade med att jag och Linn kastade i henne ;) Ingen trodde att vi skulle göra det så alla blev hur paffa som helst och applåder kom ifrån några treor som inte trodde att vi "hade bollar nog att göra det". Hon fick ta mina träningskläder och nu ligger jag och Linn risigt till imorn :P Oops! Blir extra kläder i väskan I guess :)

Bowlingen gick bäst - jag vann över Kejn, Axel och Robin :D ! Axel blev lite smått stött eftersom jag hade sagt att jag var usel på bowling "ängel" och inleder med en strike :P

Kommentarer
Postat av: ängel

Haha fdet e bra hanna

2008-04-24 @ 22:25:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Själv har jag pressat i solen hela dagen, nu ska jag åka ner till Nyköping!

2008-04-25 @ 17:18:38
URL: http://fitnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0