Härlig kväll.

Nu har jag varit riktigt duktig och pluggat en hel del :) Mamma förhörde mig medans jag lagade maten, hon ville ha wok och behövde hjälp så det slutade med att jag lagade allting. Men det gick bra, jag lärde en massa företagsekonomi och maten blev god :) Dock lite knas att ha fläsk kött i wok, kyckling är bäst! Har också gjort en del matte och nu en massa företagsekonomi till. Provet imorgon kommer nog att gå bra. Hoppas det iaf :) Nu ska iaf jag och mor ut och promenera en bit (jag behöver komma ut ^^) och sen ska jag plugga vidare!

Vädret ute ser härligt ut, inte blå himmel men det ser skönt ut, det är ljust :D !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Uhlala.... Facebook såklart. Allt händer på facebook =)!

2008-04-02 @ 19:30:16
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: vickan

lycka till på provet imorrn:)

2008-04-02 @ 19:57:16
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0