Grillat.

Sprang ut och mötte mamma när hon slutade jobbet - inte smart alls. Det var allt för mycket pollen i luften och jag fick nästan astma anfall :/ Inte bra alls.. Vickan kunde inte komma heller fick jag reda på, hon fick inte för sin mor. Jag tyckte att hon skulle argumentera med "Mamma, jag går på gymnasiet det är inte meningen att jag ska vara hemma på helgerna och speciellt inte på lördagskvällar" men icke sa nicke, den gick inte..

Vi har iaf grillat här hemma :) Jag fick tända grillen ;) Första gången i mitt liv tror jag ^^ Haha, men det gick bra! När jag fick ta tändaren och inte tändstickorna.. Men ojojoj vad gott det var! Grillat kött, man riktigt kände smaken av grillat och oj vad man njöt! Nu sitter jag här med en massa papper och böcker och väntar på att Nille ska höra av sig :) Han ska komma hit och vi ska glo film, galet härligt att få upp kontakten med den grabben. Var ju snart 5 år sedan vi sågs ordentligt sist tror jag! Insane. 
 
Moments. That's all you get with the people you love.

Kommentarer
Postat av: Gert Falking

Tar du den i 2:an?

2008-04-05 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0