Bra start på dagen :D

Jahaja, då sitter man här på en svenska lektion och borde göra svenska uppgiften som ska in på fredag. Tanken var i stället att jag skulle plugga euklides eftersom vi har prov på fredag och det är sista provet i kursen så i princip är det just det provet som avgör betyget. Men vad gör jag? Jo jag skriver blogg i stället :P Snodde Hampus heta dator mitt framför näsan på honom "djävulskt leende"

Vädret är riktigt fint och min dags start blev faktiskt riktigt bra :D Nog för att jag missade bussen när jag som bäst höll på att byta kläder eftersom jag fick panik just när jag skulle gå utanför dörren. Men det var bara att springa som en dåre till en senare busshållsplats eftersom bussen åker runt en sabla omväg ^^ Så det gick fint! Sen så gjorde en äldre dam på bussen på stan mig suuper glad genom att ge mig en komplimang för mina kläder. Mycket mycket bra start på dagen :)

Nej, nu ska jag plugga euklides och få någonting gjort iaf ;) Och jag tror att Hampus vill ha sin dator tillbaka, haha :D !


Enjoy the weather today!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0