B2

Verkar som att människor inte riktigt har fått klart för sig vem som är vem av B1&B2, Linn är iaf B1 och jag är B2 ^^ Två galna saker som alltid skrattar åt precis ingenting :D

Dagen i västerås med mamma var underbar. Har köpt två t-shirts (gröna båda två med coola tryck), en vit/blå randig skjorta och ett par ljusgråa skor :D Sprang på Niklas Trang på en restaurang också :D Blev jätte glad eftersom jag inte har träffat honom på evigheters evigheter!! "Big smile". Tråkigt nog stängde affärerna vid fyra så vi åkte mot Eskilstuna, hamnade hemma hos mormor och morfar och fikade och nu sitter jag här.

Linn ringde och berättade att Sky ligger på sjukhus igen för magen. Är sjukt orolig så hela min kväll blev i princip förstörd. Fan ta läkarna som inte kan hitta felet på henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0