School xD

Damn va skönt att vara tillbaka i skolan!!! Såå underbart :) Blev jätte glad när Hampus kom, har saknat den tokstollen :) Första jag fick göra va ett Grammatikprov, sen blev det Kemi, försa gången jag tycker att det va tråkigt :/ Menmen, han babblade inte direkt kemi utan någe annat som jag inte lyssnade på (A)

Wellwell, lunchen va grymt kul!!! Jag och Linn strejkade från att äta ute så vi gick med Joel och hamnade med tre killar till, från Petras klass - fan va vi skrattade xD ! Åt mat från Robins tallrik ^^ Haha xD !

Men på Italienskan mådde jag skit, jag bara föll kändes det som. Gick upp för tre trappor och höll på att svimma :S Mådde verkligen inte bra.. Höll på att falla ihop, vet inte vad som hände men det gick över en bit in på matten :/ Knas

Fan börjar bli orolig för fysikprovet.. Jag fattar verkligen ingenting och vet inte hur jag ska göra heller :/ Jag fattar typ allting när jag läser i boken, men sen när Torbjörn börjar "förklara" (vilket han INTE kan göra!!) så tappar han bort mig efter typ nån minut :/ Helt sjukt!

Men matte och Italienska provet borde gå fint, det hoppas jag verkligen iaf..! Jag menar, det började ju bra med 28/28 på Kemi A provet ;) xD Haha !

Men att något som skolan kan vara så skönt att komma till, det är fan sjukt ^^ ÄLSKAR VERKLIGEN MIN SKOLA OCH MIN KLASS xD !

AIK vs. Djurgården ikväll!! Martin, you are going down man ;) haha!

"You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
When skies are grey
You'll never know dear
How much I love you
Please don't take my sunshine away"
- till Petra



// Take it chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0