It doesnt feel good..

Du har sagt hur länge som helst: Glöm mig inte när du börjar i Strängnäs..
Nu går allt åt helvete känns det som. Du glider längre och längre bort, jag når inte fram. Jag försöker verkligen, jag messar, ringer, pratar men du öppnar dig ändå inte som förr. Jag känner mig så hjälplös, är rädd! Rädd för att förlora dig! För hur mycket jag än försöker så känns det som att du ändå är 80 mil bort.. Det här känns så mycket värre än den tiden du va 60 mil härifrån i Norrland.. För nu sitter du 7 min ifrån mig, men det känns som minst 80 mil... Det känns djupt in i hjärtat, det gör ont. Det är hemsk.. Älskling jag vill inte förlora dig, du är min allra bästa vän och den som känner mig bäst. Men är det slutet nu? Jag vill inte det.. Vill verkligen inte det! Snälla ge inte upp, intala dig inte att jag komma lämna dig, för det är så det känns som att du har gjort.. Snälla Sara. Jag vill inte förlora dig.

Du sårade mig hårt i lördags natt.. När du sa att det inte finns någon du kan öppna dig för, att du har letat men inte hittat någon. Vad betydde det? Det kändes som att allt inom mig bara brast. Jag kan inte klara mig utan dig, förlorar jag dig kommer jag leva med ett ofullständigt hjärta och själ. Du är mitt liv Sara, lämna mig inte <3

Jag lämnar inte dig, så sluta påstå och intala dig själv det. Jag älskar dig, och kommer alltid att göra det. För du är det bästa som har hänt mig, verkligen, du måste tro mig <3

"I could never live without you,
If tomorrow never comes,
I want you to know,
That I have always loved you.
I think your an angel, from above.

You are my everything,
You are the song I sing,
Though the stormes and rains will come,
I will always love you."

Kommentarer
Postat av: Sara

Det här inlägget tycker jag är så fint

2008-05-19 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0