Confused ''

Känner mig total förvirrad :/ De senaste två veckorna har allt kännt så toppen med alla sms och allt. Men sen igår, jag vet inte.. Allt blev knas. Kändes som att det va värsta pressen på mig och det kändes inte alls bra. Höll mig undan, backade tillbaka.. Snacka om uppror bland känslor :/

Han är ju söt och snäll och allt, men det känns inte som att vi snackar. Asså vi snackar, men inte snackar. Om någon fattar vad jag menar ^^ Vill kunna snacka om allt och inget, men det går inte. Det blir knas... Så får se vad som hände, eller aa ingenting kommer nog hända men aa..

"It is like I am losing my mind
Can´t think anymore
Inner peace I must find
Instead the hollow void
Inside of my mind
Tell me how can it be
Love can love
And love nobody
Guess it is true that love must be free
Cause it seems to run constantly"

Vill hitta någon som är på min nivå, like but yet unlike. Någon att prata med, vara med, umgås med, trivas med, må bra med, känna med, tycka om.. Finns det någon sån för mig?? Eller är det jag med höga/hårda krav igen?? I'll guess I will found out...

Peace out

Later: Det sket sig, det sket sig illa.. Han är sur, men jag försökte.. Jag berättade vad jag kände, han blev sur, allt sket sig.. Hoppas vi kan vara vänner - annars kommer det bli ansträngt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0