det behövs 3 blondiner för att ersätta Anna xD

Härligt dag idag, fick sova sova sova :) riktigt najs :) Men sen blev det så syrefattigt, så jag fick gå upp :(

Har städat huset med mamma och Per-Arne. Men måste erkänna att jag gjorde så mkt mindre än dom två "ängel". Fållade däremot upp duschdraperiet som mamma hade köpt, hon är ju liiiiite handikappad när det gäller symaskiner.. NOT, men jag är så mkt bättre iaf xD !

Sen cykla och möta Anna :) Hääärligt! Vi kollade på Skeleton Key, snackade, åt och snackade ännu mera! Sen hamnade vi på mitt rum: Anna satt i min säng och okuperade min msn medans jag satt på golvet och städade i min pärm och sen städade resten av rummet :P knasbollar vi två xD ! Vid maten kom vi också fram till att på waynes så behövde dom 3 blondiner för att komma upp i Annas standard xD Alltså, inte standard som i jobba bra, utan standard som i trög :P HAHA xD !!!!

Och kvällen slutade med att jag och Anna har en dubbeldejt xD ! Jag med Ramen och Anna med någon kompis till honom! Hur skojj som helst :) ! Sen hittade jag en kondom med chokladsmak som Anna tyckte var väldigt intressant, hon ville smala xD !! Så jag öppnade den, och den luktade verkligen choklad!! Haha! Smakade den choklad då? No comment // Anna och Hanna

I förrgår var det 8 månader sen Farfar Erik dog..  Känns som en så mycket kortare tid men ändå så mycket längre.. det är tungt, det är det verkligen. Saknar honom någon förbannat..

"When it comes around
you will know it
you will feel i in your soul,
it will fill you with pain.
Pain and sorrow,
pain and sorrow will fill your soul,
until that day.
Until the day you accept it
and find a inner peace.
While that peace tills your soul
you will realize
that death is beautiful
and just another path
everyone have to go"


Men nu ska jag sova, är väldigt trött! Ska upp och fika med Sandra vid tio och sen träffa Anna vid 12 xD

// Sleepy

Kommentarer
Postat av: Anna^^

Jag skulle vilja ha en choklad kondom., Bara för att lukta på'n ;)

2007-10-30 @ 11:33:27
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0