Tankspridd ^^

Blev visste inget lussebakande idag med Europarådet :( Vi kunde inte låna cafét för det var någonting där ikväll. Menmen, möte blev det iaf så jag var kvar i skolan efter det och tog 18.45 bussen hem. Hade gärna kommit hem tidigare faktiskt, for once! Fick iaf labbrapporten skriven så den ska lämnas in imorn.

Satt och tänkte och tänkte hela vägen hem, men jag vet inte vad jag tänkte på :/ ! Hel knas! Tankarna bara for omkring som värsta kaoset och där satt jag med ett gigantiskt leende på läpparna men visste då inte vad jag log åt ^^ Såg väll lite skojj ut antar jag..! Menmen, vad gör man inte ;) Längtar tills lördag, André kommer antagligen hit. Najsnajs!

Men har varit sjukt tankspridd HELA dagen, allt som lärare har sagt har åkt in igenom ena örat men ut genom det andra - inte bra alls! Vi har nämligen börjat med bindningslära på kemin, important stuff you know! But I guess it happends, just to bad that this was one of those days.. Har dock inte kunnat greppa någon tanke över huvudtaget så jag vet inte vad jag har tänkt på ^^

Menmen, ska väll fortsätta tänka i totalt kaos antar jag ^^

Kommentarer
Postat av: hanna

hah, svenglish! du är lite av en kirsti kopis kanske? men visst är det härligt? att använda både språken. I like.

2007-11-27 @ 18:25:32
URL: http://guldglamour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0