Stökiometri

Hade kemiprov nyss, och hej och hå vad det gick uselt!! Aldrig varit med om sämre självkänsla efter ett prov! Var helt nere ett tag för att det hade gått så usel. Snyftade lite mot Brates axel där ett tag till och med... Men iaf, inne på provet då - första talen/uppgifterna kändes faktiskt bra, jag visste vad jag höll på med och hade koll (at least I hope so!!) men när jag sedan vände sida fick jag ångest!! Helt galet, jag fattade ingenting. Nä, inget MVG här inte, men ett G hoppas jag iaf att jag lyckades skrapa ihop :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Återigen ångest över ett prov och sen när resultatet kommer är det ganska ok ändå. Men va fan nån gång i livet går det inte som man vill och då är det bara att bita ihop och gå vidare. Det viktigaste är ju iallafall att man tycker att det är kul. mus på dig. puss

2007-11-19 @ 17:31:30
Postat av: linn

jag håller med din mamma. Desutom säger du jämnt att det går dåligt. I don´t belive you. puss och kram

2007-11-19 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0