Run, run, run

Nu har jag börja löpa igen, äntligen har jag kommit igång! Va som sagt ute igår och sprang en lång runda, idag sprang jag något kortare då jag har väldigt fel skor.. Vilket medför att en nerv mellan tårna på vänsterfoten kommer i kläm. Ajaj! Ska iväg med mamma (förhoppningsvis imorn) och köpa ett par riktiga löparskor, som passar :) Skulle vilja ha en riktig löparklädsel också, tajts och helt kittet. Det är mycket skönare att springa i. Menmen, det är dyrt så jag får vänta.

Men gosh vad skönt det är att löpa, hade nästan glömt bort den underbara känslan. Att benen nästan viker sig när man springer sista biten, det är en galet skön känsla. I love fysträningar! Så nu ska jag springa, så ofta jag kan!


I'm back, the real me is back on track again ;)


Kommentarer
Postat av: Anna^^

TRÅkiiiiga nyhetr.,Jag måste klippa mig Så vi kommer nog inte kunna fika på en månad ;O ARGH!

2007-11-03 @ 19:31:40
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0