ZzZ..

Är hur trött som helst och bara för sliten. Ätit middag med släkten, hur kul som helst! Jag och Conny duellerade i höftknuff - jag va bäst ;) Men det slutade med att han vände mig upp och ner och kilade omkring med mig i hela huset hängande ^^ Alex sprang omkring och rev ut tallrikar och skrin - centrum för uppmärksamheten som vanligt den sötsaken!

Oskar ringde senare och tyckte att det var på tiden att jag svarade i telefon (svarade inte i telefon på hela kvällen igår hos André "ängla look"), han och Krull var ute och gick så jag sa åt dom att komma hit ^^ Hade riktigt skojj! Krull kom med en väldigt smart kommentar när Oskar höll på att klaga på att tjejer har förändrats: Det är inte tjejernas fel utan det är vi killar som använder usla raggningsrepliker. Hur klockrent som helst! Umgicks med dom två ett tag och gick sedan med dom bort till nedre hamngatan. Krull var en trevlig prick. Fast nu kommer det att bli förvirrat eftersom jag nu känner två Krull: Krull, min kompis Krull från ARTES och Krull som i Oskars kompis Krull från Bygg ^^ Fast Krull som i Krull min kompis Krull från ARTES har mycket krulligare hår och har därigenom mycket större rätt till att bli kallad Krull än vad Krull som i Oskars kompis Krull från bygg har! Nä nu börjar jag svamla om allt och inget, måste sova ^^

Godnatt gott folk, sov gott och dröm om mig! Själv ska jag drömma om en mysig kille med ljust rött hår från Arboga (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0