Tråk tråk tråk...

Nu känns det verkligen som om all förbannad julstress har släppt, jag ligger här hemma i soffan och har bara hur tråkigt som helst! Alla julklappar är inhandlade, den där förbannade julmaten är färdig (kanske ska bryta trenden och baka en kladdkaka iaf??), alla är med sina familys och jag vet inte allt ^^^

Någon jul när jag har flyttat hemmifrån ska jag spendera den med vänner, vänner och inte familj! Tänk att slippa mormors stress över att hon måste rulla över 100 köttbullar, pappas ojjande om att det kommer fler än vad det var väntat osv. Vilket lugn det skulle vara, men skulle det kanske bli för lugnt? Det kanske det skulle faktiskt, jag menar vad vore julen utan mormors köttbulle tjat eller, ja till och med hela stans julklapps stress? Det skulle inte vara jul!

Men dagen innan julafton, den har alltid varit dömd till att vara bland dom tråkigaste dagarna på året, och så blev det även i år.. Suck suck.. Har sett en film nu: High Crimes.. Ska jag se en till innan pappa och Minna kommer hem med bilen från tvätten? Vi ska iaf se Wallander ikväll, eller ikväll och ikväll - vi ska se den medans vi käkar våran ack så fina icke julmat: pizza ^^

Nästa jul, antingen så reser vi utomlands till ett varmt land: mamma fyller 45 och vill bort ^^ eller så hyr vi en stuga i sälen och åker dit. Eller så följer jag med pappa, Minna, farmor och farfar till Finland och firar en riktig vit, matfylld jul fylld av ord och meningar som jag inte förstår ^^

Don't get me wrong now, jag älskar julen - det gör jag verkligen. Jag avskyr bara att sitta hemma och ha tråkigt dagen innan ^^

Kommentarer
Postat av: Poolpojken Himself

Jo den avr fin den. 100 besökare är jag jääävligt stolt över. kul att folk hittar mig liksom. Jag är ju en Nobody :P

2007-12-23 @ 14:52:24
URL: http://www.poolpojken.blogg.se
Postat av: Poolpojken Himself

Klart jag är en nobody i Cyberspace :) Jag känner knappt 100 pers, och ahr itne gett adressen till så månge :) Fett roligt iallafall!

2007-12-23 @ 14:58:40
URL: http://www.poolpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0