Stallarholmen

Åkte aldrig hem igår fastän jag hade starka planer på att göra det, nä jag hamnade i Stallarholmen hemma hos Ylvish Pylvish :) Det blev lussebulle bak med många skratt och väldigt fina chokladbruna pytagoras sats bullar (made by Nils) ^^ . Vid halvelva tiden ungefär fick vi för oss att vi skulle gå och ut gå, på med mjukisar, kängor, raggsockor, tröjor, en rosa mössa samt vantar, tog tag i ficklampan och travade ut i leran ^^ Promenerade bort till vattnet med hunden hack i häl, vi satt på bryggan där i kanske en och en halv timma och bara pratade. Mys! Sen hem och dricka varm choklad och äta ännu en lussebulle, jag kommer nog bli lussebulle beroende även denna jul, någon som vill baka med mig?? Pluggade lite till naturkunskapen och somnade sedan som en stock mitt i filmen ^^

Olika problem är olika stora för olika personer.

Tack Ylva, tack. Steg för steg kommer man långt...

<3

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:11:14
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hoppas du har en bra dag!=)

2007-12-11 @ 11:16:08
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: Annoula

Stallarholmen Hanna, skärp dig ;)!

2007-12-11 @ 18:32:15
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Ylva

Naaaw. Kul att det uppskattades, även min byhåla.
Jaa, steg för steg kommer vi långt!

2007-12-13 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0