Soulmate to be <3

Känns verkligen som att jag har hittat min soulmate. Vi har grymt mycket gemensamt, snackar om bokstavligt allt mellan himmel och jord, har hur kul som helst tillsammans och allt känns bara så naturligt. Hur najs som helst faktiskt! Känns som att jag har kännt honom i evigheter, och ändå har vi bara umgåtts i typ 2 dynd, msn + phone. Känt honom en vecka, eller a lite mer - men redan sååå bra vänner :) Långa konversationer, långa samtal - wonderful. Han har så skön stil och står för den han är, det är egenskaper jag diggar stenhårt :) Naturlig till allt vad naturen innebär

Tim Ekstam - my soulmate to be :)

image44 Här är min glassiga glassätande soulmate :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0