Skogshuggare ^^

Fick värsta sovmorgonen idag, vaknade 07.30 och kilade iväg till skolan strax efter åtta ^^ Hemsk morgon!! Hemsk start på dagen, usch usch usch! Det har absolut inte varit en bra dag idag.. Första kommentaren om min röda/svarta rutiga skjorta var "Oj vad julig du är idag!" Thanks ^^ Sen tyckte André att jag såg ut som en skogshuggare, vet inte riktigt hur jag ska tolka den kommentaren men skit samma, lite skojj måste väll andra människor få ha åt en..!

Not a good day, not at all.. Orkar inte åka hem, pallar inte Eskilstuna. Vill flytta - NU

Jag har en hel dålig vecka bakom mig, och då menar jag verkligen dålig, ska jag ha en dålig vecka till eller vad är det här?!?!

Fredag kanske blir skojj iaf, får se - kanske ska träffa André. Jag hoppas verkligen det, I really want to.. Annars blir det movie night med Vickan, Skye and a few more crazy people!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0