Rätt så freaking scary!!

Satt och laddade upp bilder på bdb när jag såg att jag hade fått en kommentar, det var på en bild från igår med farfar på. Någon tjej ifrån dalarna hade skrivit: "Nä men det är ju Erkki!" Jag typ what?!? Skrev tillbaka och frågade hur hon kände min farfar och höll på att svimma när jag läste hennes svar ^^

"din pappa är kusin med min mamma, så de gör väl att vi blir tremänningar eller något sånt :>"

Hur coolt som helst!! Tjejen heter Sanna och är en tremänning eller något till mig, hennes morfar och farfar var syskon ^^ Tydligen så har hennes familj pratat hur mycket som helst om mig och hennes mamma har tjatat på henne om att hon skulle leta reda på mig ^^ så hittar hon mig på bdb ^^ Hur najs som helst :D

Så helt plötsligt, bara sådär så har jag fått ett helt gäng med nya släktingar in i bilden xD Hur najs är inte det?! :D

image39 Här är Sanna, min "nya" tremänning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0