Pääätras christmas gift :)

Hela kvällen blev galet lyckad! Verkligen underbart, hon tokälskade allting :) Det blev mat i form av My Sunshines favorit risoni och kyckling - najs najs! Efter det, mysigt prat med gott att dricka i soffan med dunder mycket tända ljus. Plus en smaskens kladdkaka som smakade såå mycket choklad! Efter det så ner i badet, dunder mycket tända ljus, härlig musik - allt för min bästa vän :) Ansiktsmasker, crazy pics, hårinpackning, oljor och allt man kan tänka sig på ett hemmaspa :) Marcus och Ante ringde också och ville träffa oss så dom skulle komma dit, jag sprang ut i endast handduk och träskor på gården och letade efter husnummer - Petra var vänlig nog att ta kort xD !! Haha!

Men kvällen kan inte beskrivas i ord, helt seriöst det går bara inte! Blev så galet lyckat och great att det finns inte. Tror att det blev en suprise att minnas, jag kommer iaf ha den här kvällen i hjärtat för evigt <3

Kvällen avslutades med att vi drog med Marcus och Ante hem, spelade Guitar Hero (Jag, Hanna Jansson, klarade Dragonforce på Medium!!!!), tittade på Råtta-filmen (kommer aldrig ihåg hur den stavas ^^) och vi kom hem vid halv tre/tre typ ^^ Najs najs!!

A crazy night to remember <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0