New years eve ;)

Vaknade elva av att hr, Chistina ringde ^^ Damn, jag som hade tänkt att sova läänge idag men men, segade mig upp och käkade frukost. Sen tränade jag lite med pilates bollen igen, riktigt skojj! Satt på den och balanserade i 16 min, stolt! Vid 13.20 segade jag mig in i duschen och vid två var jag nästan klar :) Najsiga kläder vettu ;) Damn! Har aldrig använt klänningen förut så det är dags!

Pratade med Tim i telefon, diskuterade Eskilstua revyn och Strängnäs revyn, vi ska gå på någon tillsammans eftersom jag aldrig har varit på en ^^ Haha tydligen så har jag missat något riktigt najs! Men det ska vi ändra på xD !
Så nu sitter jag här, ready for party all night long - men ska ta det easy, springer väll iväg när Johan och Mattias kommer med spriten och ska hälla i mig ^^ Springer och låser in mig på toan eller gömmer mig under Marcus säng ^^ haha!

Gott nytt år på er alla!! <3

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0