Naturkunskap

Jag, Hanna Maria Alina Jansson, fick MVG i kursbetyg i Naturkunskapen!! Är stolt som bara den, hoppades verkligen på det betyget! Hade jag inte fått det hade hela gårdagen varit förstörd och mitt dåliga humör hade gjort andra människor helt galna..! Menmen, det blev icke så eftersom jag fick mitt efterlängtade betyg ^^

Mary frågade igår om jag kan jobba i Kloster den 6 januari under mässan, vet dock inte om jag ska tacka ja med tanke på att jag fyller 17 dagen innan och antagligen kommer behöva sova ut.. Hm, don't know - ska nämligen jobba i Fors med Christina den 6 redan, vet bara inte vilket tid.. Hoppas att det är på eftermiddagen så jag får sova ut! Vet ju inte heller om någe folk ska sova över hos mig.. I hope that at least one person will "angel" ! Menmen, det löser sig som alltid.

Sitter nu här i skolan och väntar på att klockan ska ticka på.. Är hungrig - magen skriker efter macka och kaffe. Jag har ju som vanligt tur att just den dagen som jag bestämmer mig för att äta frukost endast i skolan så är cafét inte öppet ^^ Suprise suprise! Så nu får jag spatsera omkring fram till lunch hungrig.. Not fun!

Längtar tills ikväll, ska sova över hos André - ska bli härligt. Kind of miss him!

Kommentarer
Postat av: Anna

Använd kondom!

2007-12-14 @ 17:31:27
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: pappa och minna

va bra!!!grattis!!!!vi älskar dig =`))

2007-12-14 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0