My hair!!!!!!!

JAG ÄR KORTHÅRIG!! PÅ ENA SIDAN!!! Jag och Anna gick omkring och letade efter en frisör som hade tid att klippa mig, kilade in på Kungsplans frisören och dom hade tid. Tjejen som skulle klippa var jätte trevlig, men sen fick hon svårt att andas och gick ner så en annan tjej tog över. Hon tvättade mitt hår och kikade lite på det, sen ringde hennes telefon och hon svarade. Och blev helt pisst off! Det var någon tant som ringde och sa att hon hade en betalningsanmärkning vilket hon tydligen inte skulle ha. Frisören la på, gick fram till mig, sa "Nu vet jag hur du ska ha det", tog saxen och klippte av 10 cm av mitt hår!! Hon bara klippte! Under hela tiden så satt hon och svor över hon som hade ringt och var allmänt galen. Hon avreagerade sig helt enkelt på mitt hår!!!!! Och hur blev resultatet? Jo kort på ena sidan och längre på andra, JÄTTE KORT!!! PÅ ENA SIDAN!!

Är i total chock, vet inte vad jag tycker eller någonting.. Jag sprang till Carro (min vanliga frisör som inte hade haft tid) och hon blev hel chockad! Men hon var snäll nog att säga "Gå hem och tänk på det, om du inte gillar det kom så gör vi något åt det" TACK CARRO! Gick till och med fram till telefonförsäljarna och frågade vad dom tyckte! Dom gillade det stenhårt, thanks! Men jag vet fortfarande inte vad jag tycker.. För tillfället sitter jag med blekningsmedel i håret så att det ska bli vitt, vitt, vitt.. Snälla, snälla, snälla låt det bli bättre..

image25

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Usch vad dåligt gjort av henne!

2007-12-03 @ 19:04:39
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Caroline.

Jag tycker de blev jätte fint, men det är ju inte rätt av frisören att göra så om du inte ville ha det så. Men jag tycker som sagt de blev jätte fint!

2007-12-03 @ 19:11:03
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: joy

jag tycker det blev fint:) men det låter som en helt sjuk frisör! om jag va du skulle jag gå tillbaka och be om pengarna tillbaka och klaga hos hennes chef! hoppas du trivs i det snart iaf!

2007-12-03 @ 19:15:33
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se
Postat av: martina

ja tycker de va jättefint.

Men vadå klippte hon bara av dej håret. hur mkt ville du ha klippt då? gå tillbaka o begär pengarna tillbaka.

2007-12-03 @ 19:21:33
URL: http://marrree.blogg.se
Postat av: Anna^^

crazy CRAZY motherfucker tjej/kille Hairdresser ;)

2007-12-03 @ 21:53:47
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Camilla

Häftigt Hanna =D Jag kanske borde prova det där också, frisyren alltså, inte frisören o.O

2007-12-04 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0