Mum's birthday :)

Mamma gillade sin present, tur det :) Jag gillar den också ^^ ! Det är en kanna med en"visp" i som man gör varm choklad i! Riktigt najs mojäng om jag får säga det själv!

Är väldigt trött idag, jag sa hej då till Tim vid fyra i natt ^^ Vi har då setat och snackat non stop i mer än 5 timmar! Tiden bara flög iväg! Men det var riktigt skojj, talked about everything between heaven and earth (bokstavligen med tanke på att han ska bli pilot och jag funderar på arkeolog xD)

Mamma väckte mig vid tio och vi skulle äta födelsedags frukost tillsammans, hon hade gjort varm choklad med sin nya chokladmaker xD Riktigt mums faktiskt! Jag har nu också halv städat mitt rum (meaning att jag har plockat undan och så men inte dammsugit ^^) och nu väntar jag på att jag ska orka palla mig upp och käka någonting och sen vänta på tjocka släkten, najs najs!

Sitter här och fryser som en isbit as usual, har på mig tre tröjor, jeans, strumpor och mina nya tjocka tofflor - ändå fryser jag som ett as!! Damn damn, fast jag tycker liiite mer synd om André som måste duscha utan varmt vatten ;) Haha xD !

image40 Mamma i hennes riktiga element ;) Men GRATTIS MAMMA :D 44 år, så jämt som det kan bli eller hur ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0