Miss Sleepy, or something like that ^^

Jag har inte sovit på ca. 31 timmar och är hur förbannat trött som helst! Dock är jag för trött så jag kan inte somna :/ Snacka om dilemma....

Men iaf, har inte skrivit på några dagar nu, har inte varit hemma vid datorn och har därför inte kunnat skriva någonting, men eftersom jag fick klagomål ifrån en viss blondin vid namn Anna så får jag ta och skriva idag ^^

Veckan har varit lugn, eller a lugn och lugn - man kan definiera lugn på olika sätt ^^

Måndag: Vi skulle ha filmis hemma hos Sky - jag, Vickan, Krull, Camilla, Rebecka och Sky själv då. Själva den dagen hade varit helt cepe, flummade ur totalt! Efter lektionerna skulle vi ha möte med Europarådet och innan det började så hade jag och Ylva en break på lite mer än 2 timmar som slutade med att vi två och Krull satt i Technicum och fotade modern konst ^^ (Vi tömte ut innehållet ifrån våra väskor på golvt - ställde i ordning och fotade med våra kameror ^^) Gav snyggingen hans present eftersom det var hans födelsedag - GRATTIS ANDRÈ xD ! Men sen på kvällen när vi skulle kika på film så slutade allt med att Krull och Vickan låg i sängen och hade det allmänt mysigt och vi hade en kärleksfilm på - jag flydde. Kilade över till André (dom bor i samma byggnad) iförd hemmasydda flanellpyjamas byxor som är grönrutiga med nallar på samt ett linne ^^ Satt där ett tag och pratade, han skulle dock plugga men han skulle höra av sig när han var klar vilket han gjorde - sov dock inte över där eftersom han var tvungen att plugga mera :(

Tisdag: Jag umgicks med Petra hela kvällen, vi lagade mat, handlade grejjor till julfesten på Ö&B samt Ica Maxi. Och på Maxi sprang jag på Stefan xD ! Har inte träffat honom på ÅR OCH DAR så det var galet skojj :) Sen sprang vi in i Krille Sarelaa också, trevlans trevlans med tanke på att jag inte har träffat honom på ett bra tag också! Sen hem och moffa glass, snacka sprit med moder jord (kind of fun ^^) och glo på Bones. Helt enkelt en allmänt mysig kväll. Dagen ska vi inte prata om, jag var typ helt fucked up har jag för mig. Behöver nog lov bara att jag inte vill erkänna det själv ^^

Igår: Crazy day!! Inga lektioner eftersom vi skulle förbereda inför julfesten. Så jag jobbade från klockan 11.00 kan man säga ^^ Lokalen var helt skitig och galet vidrig när vi kom dit vilket det inte skulle vara, det skulle vara städat och i ordning gjort - så vi fick ringa och klaga.. Men allt fixade sig till slut, festen blev ganska lyckad trots en del missöden som dock inte ska upprepas nästa år! Jag och Ylva behövde inte stanna kvar och städa eftersom vi hade varit där i 12 timmar då, så vi hakade på Viktor (gosh that guy will soon be one of my best friends, I love him!) och drog hem till André på efterfest (WONDERFUL) ! Jag spelade guitar hero 3 och ägde sönder Tim på One - Metallica ;) ! Grevby skickade då ett sms till André om att jag ägde sönder dom och att han var tvungen att komma, så han kom ^^ Och ägde sönder oss alla med sin expertis, kind of fun thoug! Fick ett super najs tips av Tim på att jag skulle äta choklad glass med frysta hallon - ska faktiskt fråga honom om han vill komma och äta det med mig och Petra, det var ju ändå han som kom med tipset så :P ! Sen så hamnade vi allihopa nere i källaren med Shiva och hade grymt skojj! Shiva var liiika god som vanligt - me like! Viktor var jätte gullig och matade mig med ravioli som bara smakade sååå gott (jag var grymt hungrig ^^ !!) Sen hade jag och Sara en tävling, värsta bästa thingen! Vi hade stirrtävling - hade ögonkontakt hela tiden och man fick inte bryta den. Det hela började med att Sara sa att hon var bäst på det där och jag då som är envis som en åsna sa ska vi se vem som vinner. Så där satt vi i kanske 45 minuter och hade ögonkontakt och under tiden så pratade vi om allt möjligt med alla andra också, blev matade av Viktor med ännu mera ravioli och hade allmännt roligt :) Sara demonstrerade ett helt gäng olika engelska dialekter - hur skojj som helst xD Fast till slut kom vi på att vi kanske var tvugna att sova lite grann iaf (då var klockan kanske strax efter fem eller något ^^ (Vi skulle upp vid sju!) Då skakade vi hand, räknade till tre och tittade åt varsitt hål = oavgjort.

Natten slutade med att vi båda kröp ner bredvid André för att sova, men det blev bara Sara som sov - jag var för pigg ^^ Eller a, André sov ju också såklart - det märktes ganska tydligt av hans kommentar på morgonen "När kom du hit?" Haha ^^

Jag segade mig igen avslutingen, grymt trött! Har sedan segat mig igenom heeela dagen och har inte lyckats somna ^^ KUL LIV! What a great night I had tough! One of the best at a long time I think, great night.

Nu ska jag sega mig runt här i huset - kanske sova lite.. Eller ringa Sara och kanske umgås med henne innan man ska kravla iväg till kyrkan på avslutning och få träffa Marcus - allt det utan att somna i så fall ^^ och det blir inte lätt!!

All I want for christmas is you <3


Kommentarer
Postat av: Anna^^

OJOJ HEt NATT :)

2007-12-20 @ 16:28:37
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Annoula

Önska dig en BRA kille...

2007-12-20 @ 17:15:23
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0